[Olug-list] Sats

Ener Borg enerb at student.matnat.uio.no
Wed, 25 Jun 2008 21:37:51 +0200

Ener Borg wrote:
> Har en datter som ikke kommer inn på http://www.sats.com/no/start/ sine
> hjemmesider fra en ubuntu linux maskin, hverken med firefox eller opera.
> (siden er ikke tilgjengelig for øyeblikket)

Nå er det statens lånekasse for utdanning som vi ikke kommer inn på.

I firefox og verktøy -> feilmeldinger ligger følgende melding:

Advarsel: Error in parsing value for property 'display'.  Declaration
dropped.
Kildefil:
http://www.google.no/search?q=statens+l%C3%A5nekasse&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a
Linje: 1

Det vil si at det er siden til lånekassen det er noe feil med? Bare så
merkelig at jeg kommer inn med firefox fra en windows xp maskin.

Ener