[Olug-list] USB headset for Linux?

Petter von Krogh pvkrogh at gmail.com
Thu Oct 6 07:58:24 CEST 2011

Hei Thomas.
Hvis du ender opp med å kjøpe nytt (regner med du har sjekka en del rundt å
få det gamle til å fungere) kan jeg nevne at jeg har et Logitech ClearChat
Pro som har fungert av seg selv på Ubuntu 10.10 og 11.04 i alle fall. På
tidligere ubuntu-versjoner mener jeg å huske at jeg strevde litt mer for å
få det til å fungere som jeg ville

mvh.
Petter.