[Olug-list] USB headset for Linux?

Man Eating Duck maneatingduck at gmail.com
Thu Oct 6 08:45:32 CEST 2011

2011/10/6 Petter von Krogh <pvkrogh at gmail.com>

> Hei Thomas.
> Hvis du ender opp med å kjøpe nytt (regner med du har sjekka en del rundt å
> få det gamle til å fungere) kan jeg nevne at jeg har et Logitech ClearChat
> Pro som har fungert av seg selv på Ubuntu 10.10 og 11.04 i alle fall. På
> tidligere ubuntu-versjoner mener jeg å huske at jeg strevde litt mer for å
> få det til å fungere som jeg ville
>
> mvh.
> Petter.

Støtter denne. Jeg har to Logitech USB headsets, ClearChat og ClearChat
Wireless. Har brukt dem på flere Linux-distroer og de "bare funker". De
dukker opp som en egen lydenhet som er veldig praktisk til voice-chat. Gode
headset er de også, selv om trådløs-varianten er plaget av en
produksjonsfeil som gjør at noen av dem mister lyd i venstre høyttaler
etterhvert, dette dekkes av garanti om du skulle bli rammet.

--
Anders Skogheim Liane
GPG Public Key http://krig.nl/konsert/anders/gpg