[Olug-list] Hvordan reformattere minnepinne?

Anders Skogheim Liane maneatingduck at gmail.com
Fri Oct 11 23:15:51 CEST 2013

Problemene du har *kan* ha noe med proprietære beskyttelser å gjøre. Jeg
ville prøvd å reformattere den, jeg bruker gparted til slikt. Denne
veiledningen ser hjelpsom ut selv om den er fra 2010:
http://www.howtogeek.com/howto/17001/how-to-format-a-usb-drive-in-ubuntu-using-gparted/

FAT32 er nok filsystemet du ønsker på en minnepinne, ja. Slett partisjonen
som allerede finnes før du følger veiledningen.

Anders Skogheim Liane
GPG Public Key http://krig.nl/konsert/anders/gpg