[Olug-list] Harddisker for Linux

Thomas Gramstad thomas at ifi.uio.no
Sun Oct 26 12:22:22 CET 2014

Takk for bra og fyldig svar!

Ja, klart det vil være billigere å kjøpe slike disker uten
programvare, men er det i det hele tatt mulig å få?
Det blir litt som med minnepinner hvor man alltid må
gjøre en jobb med å slette windows-programvare og
kataloger man ikke trenger.
Kryptering er ikke viktig for meg med vanlig backup av
arbeid, generell info, kamera-backup o.l.

Thomas