[Olug-list] RDNS på Telenor IPv6

Sigg3.net sigg3net at gmail.com
Sun Sep 14 01:28:42 CEST 2014

Hei igjen!

Jeg svarte kanskje litt for generelt, da. Det eneste jeg ville si at de man
vanligvis får tak i på telefonen har rimelig begrenset med tid (man ser en
kø på en skjerm ved siden av seg), så det er _strategisk_ å finne riktig
avdeling før man ringer. Det er helt klart at Telenor burde ha bedre
dokumentasjon ut mot publikum. I den avdelingen jeg jobbet hadde vi 2
wiki'er, og ingen av dem hadde egentlig sensitiv info, så de burde vært
offentlig. Men det er ikke vi som jobber i avdelingen som bestemmer det,
dessverre. I min partikulære erfaring er Telenor litt for 80-talls i sin
oppbygging av bedriften, men siden jeg ikke har studert administrasjonen
per se har jeg ikke noe substansielt standpunkt å vurdere det ifra.

Og forresten, Facebook-gruppa er et bra tips (hvis du bruker Facebook da,
jeg gjør ikke det personlig). De har "fikset" mange sære problemstillinger
mens jeg jobbet der. Kanskje de kan sette deg i kontakt med den du trenger
å snakke med.

Jeg kom litt sent inn i tråden her også. Hva slags utstyr skal du ha på
IPv6?

Mvh Sigge

> [...]
>
>  Det er også mulig å engasjere dem via facebook @
> http://www.facebook.com/telenornorge
> Facebookgruppa er interessert i å vise seg som hjelpsomme fordi det er bra
> cred å kunne svare på spm. der. Kan være lurt å spørre der _hvem_ du bør
> henvende deg til. Husk at Telenor har flere tusen ansatte, så vær tålmodig.
>
> Disclaimer: Har jobbet hos Telenor.
>
> Mvh Sigbjørn S. Åmdal

> --
> Tired of Work? Try some Tales from the Road!