[Styret] Re: [Styret] Elektronisk styresak: Kronerulling til innkjøp

Dag Arild Dramstad dag.arild.dramstad at sensewave.com
Fri Apr 4 09:32:09 CEST 2003

> A. Det skal på sikt opprettes en HW-gruppe som kan stå ansvarlig for
> innkjøp til, og
drift av systemer i Bunkeren. Budsjett underlegges
> styret.

Enig

> B.
Ildskjeler kan allerede nå, oppfordre til og starte en kronerulling,
> øremerket innkjøp
til Bunkeren.

Enig, og ja, jeg oppfordrer meg selv til å bidra med noen kroner.

C1. Uansett skal samlet innkjøp ikke overstige innsamlet beløp dog
> maksimalt kr.: 4000,-
uten at styret på forhånd gjør annet vedtak.

> C2. Uansett skal samlet innkjøp ikke
overstige innsamlet beløp dog
> maksimalt kr.: 2000,- uten at styret på forhånd gjør annet
vedtak.

Stemmer for C1.
Begrensningen ligger muligens i større grad i "innsamlet
beløp",
fremfor 4000-kroners taket, men hvis påkrevet synes jeg 4000 er et
ok beløp før
styret må snakke sammen.

Men, spørsmål:
Hvilken tidshorisont strekker
begrensningen seg over?
Kan HW-gruppen gjøre et ukentlig "samlet innkjøp" a kr 4000,-
?
(neida, jeg tror ikke olug disponerer 5-sifrede beløp, men likevel...)

> D.
Kenneth og undertegnede står for det praktiske, i samarbeid med Knut

Ingvald.

Bra.

Dag Arild