[Styret] Elektronisk styresak: Kronerulling til innkjøp

Joachim Mæland joachim at profine.net
Fri Apr 4 10:26:13 CEST 2003

On Fri, 2003-04-04 at 09:32, Dag Arild Dramstad wrote:

> Men, spørsmål:
> Hvilken tidshorisont strekker
> begrensningen seg over?
> Kan HW-gruppen gjøre et ukentlig "samlet innkjøp" a kr 4000,-
> ?

Begrensningen er absolutt og gjelder eventuelle innkjøp i forkant av
medlemsmøtet, 29.04.2003.

Personlig ser jeg for meg en permanent løsning:

OLUG oppretter et fond øremerket HW. Styret kan avsette midler til dette
fondet, i tillegg til at vi kan oppfordre til donasjoner, direkte til
fondet, (slik vi prinsippet vil gjøre i dette tilfellet).

Gjørokratiet bestemmer hva, hvordan og når, men alle innkjøp skal
varsles på forhånd og minst to styremedlemmer får det overordnede
anvsaret. I tillegg bør styret legge føringer for prioriteringer,
innkjøpsrutiner og sette opp et budsjett.

--
Joachim Mæland <joachim at profine.net>
http://www.profine.net