[Styret] Linuxguiden

Joachim Mæland joachim at profine.net
Sun Apr 11 21:31:27 CEST 2004

Som sekretær i OLUG - Oslo Linux User Group, kan jeg opplyse om at vi
har diskutert muligheten for å bidra generelt til Linuxguiden.no, uten
at det den gangen kom noe konkret ut av diskusjonen.

Jeg tror jeg snakker for et samstemt styre, idet jeg nå gir uttrykk for
at en innarbeidet Linuxside, ikke bør forsvinne uten at det gjøres et
seriøst forsøk på bevaring og videre drift.

Dersom en overdragelse til OLUG er tenkelig, vil undertegnede fremme
dette som styresak, så fort som mulig. (Saken diskuteres allerede så
smått på #oslolug freenode.net)

Med vennlig hilsen
for OLUG

Joachim Mæland