[Styret] Re: Linuxguiden

Joachim Mæland joachim at profine.net
Thu Apr 29 14:23:14 CEST 2004

On Mon, 2004-04-12 at 04:16, Gaute Lindkvist wrote:

> Siden jeg kjenner til OLUG vil det være meg en glede å kunne overføre
> Linuxguiden til dere. Det er vel muligens fremdeles noen praktiske
> hensyn i sammenheng med at Linpro fortsatt betaler domeneleie og
> hosting mot bannerannonse og kursreklame.

Vårt styre støtter overtakelse og vi har fått tak i noen frivillige...

Noen tanker som har kommet frem til nå:

Prosjektgruppe under OLUG
Bidragsytere fra OLUG og utenifra
Felles informasjonssentral for norske LUG-er
Bannerannonse og eksisterende avtaler kan videreføres inntil videre
Linuxguidens historie og gammelt innhold skal bevares

Da kan vi gå over til den formelle/praktiske delen, dersom tilbudet fortsatt står ved makt...

Med vennlig hilsen
for OLUG

Joachim Mæland
sekretær