[Styret] Elektronisk styresak og [Fwd: Re: Linuxguiden]

Joachim Mæland joachim at profine.net
Wed Apr 28 19:42:05 CEST 2004

On Mon, 2004-04-12 at 11:46, Joachim Mæland wrote:

> Åpner med dette diskusjonsrunde og elektronisk styresak, for å drøfte
> og eventuelt beslutte med hensyn til overtakelse av Linuxguiden.no

Det er bevegelse og vi har til nå fått 2 potensielle bidragsytere. Jeg
melder meg frivillig til å være styrerepresentant og koordinere
adminrettigheter og arbeidsgruppen, samt forhandlingene med nåværende
eier.

Siden dette er en offisiell styresak, kan det være greit med respons fra
hele styret, ikke bare fra formannen og undertegnede...

Jeg stemmer for overtakelse...!

mvh
Joachim