[Styret] Forslag

Hector Fuentes hecfuen at dataflink.com
Fri Jun 18 00:47:45 CEST 2004

Hei, alle sammen

Som dere sikkert vet, blir GUADEC 2004 (GNOME bruker og
utviklerkonferansen) arrangert i Grimstad, mellom 28. - 30. juni. Her
kommer det en rekke kjente personer som har tilknytning både til gnome
og til åpenkildekode.

Blant talerne er Edgar Villanueva, kongressmannen fra Perú, som ble
verdenskjent for hans brev til Microsoft og for hans iherdige forsøk på
å bringe åpen kildekode inn i den offentlige administrasjonen i Perú.

Det er en mulighet for at han reiser til Oslo en av disse dagene. Det er
derfor jeg lurer på om det er interesse for å arrangere noe her, enten
et foredrag, seminar, møte, e.l.

Enrique Pavez (er også medlem av OLUG), jeg og noen andre kan ordne det
meste(tid, sted, lokale, tolk om det er nødvendig, etc.), men trenger
folk som kan være interessert i å være publikum og som kan hjelpe med å
spre informasjonen(det er ikke mye å be om, eller?)

Foreløpig er dette bare en tanke, men hvis dette går i orden, bør vi
kunne handle raskt.

Noen frivillige?!

Mer info:

http://2004.guadec.org/