[Styret] Forslag

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Fri Jun 18 13:08:05 CEST 2004

On Fri, Jun 18, 2004 at 12:47:45AM +0200, Hector Fuentes wrote:
> Hei, alle sammen

Hei Hector!

> [...]
> utviklerkonferansen) arrangert i Grimstad, mellom 28. - 30. juni. Her
> kommer det en rekke kjente personer som har tilknytning både til gnome
> og til åpenkildekode.
>
> Blant talerne er Edgar Villanueva, kongressmannen fra Perú, som ble
> verdenskjent for hans brev til Microsoft og for hans iherdige forsøk på
> å bringe åpen kildekode inn i den offentlige administrasjonen i Perú.
>
> Det er en mulighet for at han reiser til Oslo en av disse dagene. Det er
> derfor jeg lurer på om det er interesse for å arrangere noe her, enten

Jeg finner det interessant å få Edgar Villanueva på OLUG-besøk!

> Enrique Pavez (er også medlem av OLUG), jeg og noen andre kan ordne det
> meste(tid, sted, lokale, tolk om det er nødvendig, etc.), men trenger
> folk som kan være interessert i å være publikum og som kan hjelpe med å
> spre informasjonen(det er ikke mye å be om, eller?)
>
> Foreløpig er dette bare en tanke, men hvis dette går i orden, bør vi
> kunne handle raskt.

Jeg stemmer for at prøver å få til et møte i forbindelse med et mulig
Oslo besøk. Videre foreslår jeg at du, Hector, eller Enrique tar kontakt
med Villanueva og spør han pent om han har lyst og tid.

> Noen frivillige?!
[klippe]

Jeg er ikke i Oslo i perioden 26 til og med 29 juni. Utenfor det
tidsrommet så kan jeg nok hjelpe til.

mvh,
--
Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/