[Styret] Forslag

Joachim Mæland joachim at profine.net
Fri Jun 18 14:33:28 CEST 2004

On Fri, 2004-06-18 at 00:47, Hector Fuentes wrote:

> Blant talerne er Edgar Villanueva, kongressmannen fra Perú, som ble
> verdenskjent for hans brev til Microsoft og for hans iherdige forsøk på
> å bringe åpen kildekode inn i den offentlige administrasjonen i Perú.
>
> Det er en mulighet for at han reiser til Oslo en av disse dagene. Det er
> derfor jeg lurer på om det er interesse for å arrangere noe her, enten
> et foredrag, seminar, møte, e.l.

Høres ut som en kjempeidè...

Når dette skal markedsføres, bør vi ha link til sider som forteller litt
om mannen...

> Enrique Pavez (er også medlem av OLUG), jeg og noen andre kan ordne det
> meste(tid, sted, lokale, tolk om det er nødvendig, etc.), men trenger
> folk som kan være interessert i å være publikum og som kan hjelpe med å
> spre informasjonen(det er ikke mye å be om, eller?)

Ophelia pleier å være behjelpelige med lokaler... Der får man også kjøpt
øl. Erfaringsmessig er det lettere å samle mange mennesker et slikt
sted, enn i Bunkeren

> Foreløpig er dette bare en tanke, men hvis dette går i orden, bør vi
> kunne handle raskt.

Så gjør noe, mann... :-)

> Noen frivillige?!

Selvfølgelig, men tror det er enklest om du kontakter ham og sjekker
mulige datoer...

Jeg snakker gjerne med Ophelia, oppdaterer WEB, (KID må ta Adict)... Jeg
stiller _ikke_ som tolk... :-)

mvh
Joachim