[Styret] Re: OLUG og møtelokaler gjennom NUUG og HiO

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Aug 25 12:33:07 CEST 2005

[Knut Ingvald Dietzel]
> Hei Petter,
>
> Takk for sist! (BBQ)

Hei, og takk for sist.  Jeg kopiere hele meldingen din og legger
aktive at nuug på CC, slik at alle som arrangerer ting i NUUG er
orientert.

Vi har arbeidsmøte i NUUG her i Oslo i dag.  Kanskje du vil komme
innom forskningsparken 18:30?  Vi holder til på skolelinux-kontoret.

> [...]
> av NUUG å være behjelpelig med å ordne innpass på HiO i Vika. På det
> tidspunktet så hadde styret bestemt seg for å søke tilgang på lokaler
> gjennom samarbeid med NTH-LUG[1].
>
> Nå viser det seg at NITH-LUG er i litt kaotiske tilstander der det ikke
> er noen som sitter i styret. Med andre ord så er det ikke sikkert at
> OLUG får tilgang på møtelokale igjennom NITH-LUG.
>
> Så da spør jeg på vegne av OLUG-styret:
>   Er NUUG fortsatt innstilt på hjelpe OLUG med tilgang på lokaler?
>   Er fristen for å bestille lokaler hos HiO for høsten gått ut?

Ja, NUUG er fortsatt innstillt på å hjelpe OLUG, og jeg aner ikke om
vi har noen frist for å skaffe lokaler.  Morten hos oss er
kontaktpunkt mot høgskolen.

> Møteplanen vår er som følger:
>   30/8  - Swish-e - Hvordan indeksere ditt eget intranett.
>   27/9  - OpenWRT - Utvidet funksjonalitet til Linksys WRT54G-familien av
>           trådløse rutere.
>   25/10 - TBA
>   30/10 - Installasjonsfest på QBA - www.qba.no
>   29/11 - Avansert brannmur - Traffic shaping og Linux
>   13/12 - Julebloat (dette er et rent sosialt møte, som vi ikke
>           nødvendigvis trenger lokale på HiO til)
>
> [1] <URL:http://nithlug.nith.no/oslo/>

Jeg tviler på at Morten klarer klarere dette på fem dagers varsel, så
jeg tror ikke neste møte vil gå i orden på HiO.  Kanskje vi kan finne
alternativ plass på kort varsel?  IFI eller forskningsparken kommer
meg i hu. :)

Vi må sjekke med høgskolen om de har rom ledig disse dagene.  Jeg
antar installfest heller ikke trenger lokale på hio.  Morten, har du
mulighet til å få sjekket dette?

Vennlig hilsen,
--
Leder i NUUG