[Styret] Re: OLUG og møtelokaler gjennom NUUG og HiO

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Thu Aug 25 13:42:01 CEST 2005

On Thu, Aug 25, 2005 at 12:33:07PM +0200, Petter Reinholdtsen wrote:
> [Knut Ingvald Dietzel]
[klipp]
> Jeg kopiere hele meldingen din og legger aktive at nuug på CC, slik at
> alle som arrangerer ting i NUUG er orientert.

Flott.

> Vi har arbeidsmøte i NUUG her i Oslo i dag.  Kanskje du vil komme
> innom forskningsparken 18:30?  Vi holder til på skolelinux-kontoret.

Jeg regner med at jeg rekker å komme, og skolelinux-kontoret vet jeg
hvor er.

Er det andre fra OLUG-styret som kan stille?

[klipp]

> Ja, NUUG er fortsatt innstillt på å hjelpe OLUG, og jeg aner ikke om
> vi har noen frist for å skaffe lokaler.  Morten hos oss er
> kontaktpunkt mot høgskolen.

[klipp]
> Jeg tviler på at Morten klarer klarere dette på fem dagers varsel, så
> jeg tror ikke neste møte vil gå i orden på HiO.  Kanskje vi kan finne
> alternativ plass på kort varsel?  IFI eller forskningsparken kommer
> meg i hu. :)
>
> Vi må sjekke med høgskolen om de har rom ledig disse dagene.  Jeg
> antar installfest heller ikke trenger lokale på hio.  Morten, har du
> mulighet til å få sjekket dette?

Jeg har forståelse for at det kan bli vanskelig å ordne lokaler på HiO
for det første møtet, så vi må finne noe alternativt.

For installasjonsfesten i høst så har vi ordnet lokaler hos QBA på
Günerløkka. Neste installasjonsfest etter det blir ikke før på våren en
gang, så der har vi god tid :-)

mvh,
for OLUG-styret
--