[Styret] Re: [Styret] Re: [Styret] Høsten

Joachim Mæland joachim at profine.net
Thu Aug 18 10:08:13 CEST 2005

On Thu, 18 Aug 2005 00:53:17 +0200, Roy-Magne Mo <rmo at sunnmore.net> wrote:

> Veit kva du prøvde ;)

Tro != Vite

While !working{
> Retry
Mange ganger...
> Reboot
Mange ganger...
Delete memory
Reinstall STD FW
Reboot
> Reinstall
Reboot, (denne er faktisk tvingende nødvendig)
}

Til slutt, ja, nesten...

> Innimellom så treng du faktisk berre å finne ut kvar du skal slå, i
> staden for å hente ein større hammar ;)

Det har du så absolutt rett i, ("Innimellom"). Det er heller ikke alltid
materialene lar seg bearbeide av den lille hammeren, eller at spikeren på
vei inn i kistelokket er av den lille pinglete typen... :-)

> Men vi kan flytte denne over på olug-lista, og faktisk lage litt liv
> der.
>
> Så får vi også lodda interessene rundt dette.

Tar du utfordringen og poster en generell intro, eller mener du at jeg
skal jeg fake et supportbehov og holde tilbake at problemet faktisk er
løst svært tilfredsstillende...?

Jeg er absolutt tilhenger av at flere enn jeg gråter over embedded...
Gråter faktisk også litt over en Journada 680...

mvh
Joachim