[Styret] Høsten

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Mon Aug 22 17:09:01 CEST 2005

Jeg vil bare minne om styremøtet i morgen:

On Mon, Aug 15, 2005 at 11:19:41PM +0200, Knut Ingvald Dietzel wrote:
> Ærede styremedlemmer,
>
> Det er på høy tid for å snakke sammen og legge opp programmet for
> høsten. Slik at vi kan annonsere augustmøtet, og oppdatere kalender og
> websider.
>
> Jeg kaller derfor troppene sammen til møte neste tirsdag, 2005-08-23,
> klokken 19:00 på QBA.
[klipp]

Resten av innkallingen finnes her:
  <URL:https://init.linpro.no/pipermail/olug.linux.no/styret/2005-August/000165.html>

Peter, har du anledning til å komme i morgen? Og er er det noen mulighet
for tilgang på lokale siste tirsdagen i august?

Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/