[Styret] Utvikling i nye Bunkeren...

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Sun Feb 13 15:26:21 CET 2005

On Fri, Feb 11, 2005 at 03:23:35PM +0100, Joachim Mæland wrote:
> Den steike gale(TM) gjør at vi trolig kan glemme videre aktivitet i
> Bunkeren, men jeg har kanskje løst lagerproblemet i overskuelig fremtid.
> Privat/forretingsmessig behøver jeg et lager så jeg forhandler om
> videreføring av leieforholdet til selve bomberommet. OLUG kan selvsagt
> låne noen kvadratmeter, så lenge det behøves.

Det er synd at Bunkeren ryker, men det er bra at du har sikret lagring.
Jeg regner med at linja forsvinner sammen med Arens/Bareni, dog hosting
av hjemmesidene våre er vel noe som lett kan løses midlertidig.

Har du en dato for når de nye leietagerne overtar?

> [...]
> møterom/lite klasserom, nettkafè og serverrom.
>
> Haken er at det er ønskelig at vi fyller lokalene med aktivitet for og med
> ungdom fra Oslo generelt og bydelen spesielt.
>
> Jeg kan garantert si mer på generalforsamlingen. Jeg fremmer med dette
> følgende sak til behandling under generealforsamlingens punkt "Eventuelt",
> (jeg ber om forståelse for at dette er litt vagt):
>
> OLUG kan få disponere egnede lokaler for å videreføre vår kjerneaktivitet,
> samt drive nettkafè og et samlingspunkt for ungdom. Er dette aktuelt?
> Hvordan skal dette organiseres? Hvilke avtaler kan vi inngå?

Dette kan jeg ikke huske at du har nevnt mens jeg var tilstede (noen
vil sikkert si at jeg var tilstede, men drakk at jeg drakk for mye til å
huske ;-). Jeg får vente på mer info. på GF.

Hvis ikke jeg husker feil så nevnte Bobben noe om lokaler hos
Sporveiene, er det fortsatt aktuelt?

Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/
«Det finns bara en sann glädje, kemisk glädje.»
  -- Dr. Laban