[Styret] Lokaler og aktiviteter for det som er igjen av våren

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Thu May 26 20:51:07 CEST 2005

Hepp,

Det har vært stille altfor lenge nå, så det er på høy tid å ta tak i
tingene igjen ...

Angående lokaler så har vi nå to mulige løsninger, som kan gi oss
tilgang på møtelokaler, og som ikke nødvendigvis ekskluderer hverandre:

  - NITH-LUG
  - NUUG

Når det gjelder NITH_LUG så er lederen Peter Flem positiv til samarbeid
og han har gått med på å være behjelpelig med møtelokaler til våre
møter.

NUUG, ved Petter Reinholdtsen, har tilbudt oss å se på muligheten til å
booke lokaler til oss hos HiO gjennom NUUG.

Begge mulighetene gir tilgang på gode auditorier (og kort vei til fag-øl
;), dog NITH-LUG er kanskje mer fleksible siden de ikke trenger å booke
så lang tid i forveien.

Har noen synspunkter på hvilken UG vi skal samarbeide med?

Personlig så synes jeg det er fristende å bruke NUUG til de faste «Last
Tuesday» møtene og NITH-LUG til mer praktiske ting som f.eks.
installasjonsfest etc.

Dersom vi får banket nye lokaler så kan jeg ta på meg å prate og
demonstrere «Simple Web Indexing System for Humans - Enhanced», mest
kjent som «Swish-e»¹, neste tirsdag; i tillegg så vil jeg ta kontakt med
Scali² igjen for å se om det er mulig å få til noe i juni.

[1] <URL:http://swish-e.org/>
[2] <URL:http://scali.no/>

Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/
'Scenarios always come in sets of three:
   best case, worst case, and just in case.' -- Unknown