[Styret] [flepetat nith dot no: Re: Mulig samarbeid mellom NITH-LUG og OLUG]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Tue May 31 09:56:19 CEST 2005

----- Forwarded message from Peter Flem <flepet at nith dot  no> -----

Date: Tue, 31 May 2005 09:30:28 +0200
From: Peter Flem <flepet at nith dot  no>
To: Knut Ingvald Dietzel <kid at dietzel dot  no>
Subject: Re: Mulig samarbeid mellom NITH-LUG og OLUG

Hei Knut

Kom litt seint svar, men bedre seint en aldr. Nå har det seg slik at vi
har studentsråds møte i dag fra kl.1600 til 1900, så LUG møte er ikke
mulig å gjennomføre denne tirsdagen, og når det gjelder neste tirsdag så
tror jeg det blir veldig vannskelig siden vi har eksamenener. Skal jeg
være helt ærlig så tror jeg det LUG møte vi hadde forje tirsdag vart det
siste LUG møte for dette semesteret. Men jeg skal holde deg oppdatert
vist det skulle bli nye LUG møter.

Mvh

Peter Flem
Leder NITH-LUG