[Styret] [bbengtson at chello.no: [Fwd: Møte iOLUG 25.4]]

Roy-Magne Mo rmo at sunnmore.net
Wed Apr 5 15:10:55 CEST 2006

On Wed, Apr 05, 2006 at 02:01:16PM +0200, arne at opdal.net wrote:

> Siden Netware portes til XEN og neste versjon av Netware kun vil gå på XEN
> er det noe forskjeller...
>
> Det jeg trenger å vite noe om er om det er interesse for at jeg klargjør
> en live demo av det... Fortelle kommer jeg uansett til å gjøre :-)

Du er absolutt velkomen til å ta XEN foredraget, vi har ikkje anna enn å
tatt det med som eit tema. Ein demostrasjon er veldig ønska.

Gjerne litt om Suse sine planar framover med det og generelt om XEN sine
planar. Do's and Dont's med XEN og virtualisering osv

Apropos SUSE/Novell, hadde Suse eit VoIP produkt på gang? Kva er det?

--
Roy-Magne Mo