[Styret] [bbengtson at chello.no: [Fwd: Møte iOLUG 25.4]]

arne at opdal.net arne at opdal.net
Wed Apr 5 19:56:17 CEST 2006

> Du er absolutt velkomen til å ta XEN foredraget, vi har ikkje anna enn å
> tatt det med som eit tema. Ein demostrasjon er veldig ønska.
>
> Gjerne litt om Suse sine planar framover med det og generelt om XEN sine
> planar. Do's and Dont's med XEN og virtualisering osv
>
> Apropos SUSE/Novell, hadde Suse eit VoIP produkt på gang? Kva er det?
>
> --
> Roy-Magne Mo

Wops, tror ikke jeg skal ta på meg XEN foredraget...

Et tips er http://www.linpro.no/hva_skjer/heartbeat_og_xen_i_datasenteret
og hør med noen av dem. Tror det kan være festelig.

Tror det kan passe med forslaget mitt, først litt om produktene og så en
live demo. SLES, SLED og OES demo for å vise litt av det som er
"Enterprise Server" og "Enterprise Desktop" i det. XEN demo blir teaser
for å gå dypere på XEN foredraget...

Jeg må forberede demo'n i løpet av påsken det er derfor jeg lurer litt :-)

Arne