[Styret] [bbengtson at chello.no: [Fwd: Møte iOLUG 25.4]]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Wed Apr 5 22:32:23 CEST 2006

On Wed, Apr 05, 2006 at 07:56:17PM +0200, arne at opdal.net wrote:

> Wops, tror ikke jeg skal ta på meg XEN foredraget...

OK :-)

Da beholder vi XEN som eget foredrag, men det blir nok flyttet til
høsten.

> Et tips er http://www.linpro.no/hva_skjer/heartbeat_og_xen_i_datasenteret
> og hør med noen av dem. Tror det kan være festelig.

Takker. Roy Magne følger opp dette sporet mtp. XEN møtet.

> Tror det kan passe med forslaget mitt, først litt om produktene og så en
> live demo. SLES, SLED og OES demo for å vise litt av det som er
> "Enterprise Server" og "Enterprise Desktop" i det. XEN demo blir teaser
> for å gå dypere på XEN foredraget...
>
> Jeg må forberede demo'n i løpet av påsken det er derfor jeg lurer litt :-)

Da kjører vi etter din opprinnelige plan. Utkast til poster, som igjen
blir grunnlaget til innkallinger, finnes her:
  <URL:http://olug.no/~kid/olug/posters/olug-plakat-2006-04-25-novell.pdf>
Endringer eller kommentarer tas i mot med takk, men helst innen
«fornuftig» tid i morgen kveld, slik at innkallingen kan gå ut samme
dag.

Knut Ingvald Dietzel