[Styret] Ubuntu installkvelder

Karianne simira at simira.net
Tue Mar 7 14:13:25 CET 2006

Såvidt jeg skjønner skal ping og olug i samarbeid arrangere Ubuntu
installkvelder for studenter og ansatte på uio noen uker etter hver
release.
Som kontaktperson for Ubuntu Norge lurte jeg på om det er mulig å bidra
til dette samarbeidet, og samtidig få åpnet arrangementet for folk
utenfor uio. Selv om interessen er voksende, er ikke mengden potensielle
deltagere større enn at det kan være en fordel å samarbeide om slike
arrangement, enn å arrangere flere separate.

I tillegg kan Tollef Fog Heen (ansatt i Canonical som Ubuntu-utvikler)
komme på disse kveldene og snakke litt om hva som er nytt og 'shiny' i
den nye versjonen, og hva som er endret fra tidligere versjoner. Selv
stiller jeg også gjerne opp og bidrar med teknisk hjelp og informasjon
om det norske Ubuntu-miljøet.

mvh
Karianne Grønningsæter
Kontaktperson for Ubuntu Norge