[Styret] Re: Forespørsel om orientering for OLUG om kommende Perl versjon 6

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Thu Mar 9 14:33:19 CET 2006

On Thu, Mar 09, 2006 at 08:42:07AM +0100, Rune Nilsen wrote:

> Jeg bor i Risør, og pendler annenhver uke til Oslo. Dessverre er det
> partallsuker jeg er i Oslo, så denne datoen går nok dårlig. Har dere
> eventuelt andre datoer?

Først, takk for at du stiller deg positiv til å fylle OLUGs medlemsmøter
med informasjon og kunnskap.

Så, vi har andre datoer på lur, ja :-)

OLUG har som målsetning å arrangere minst ett medlemsmøte i måneden, og
vi har tradisjon for å holde dette møtet på siste tirsdag i måneden.
(AKA Last Tuesday.)

Den første måneden som har siste tirsdag i en partallsuke er mai, mao.
2006-05-30. Dette er en dato vi kan reservere til deg. Passer den bedre?

Alternativt så kan vi lage et ekstraordinært møte, i tillegg til Last
Tuesday møtene, og da er utvalget av datoer større. F.eks. første
tirsdagen i mars elns.

Knut Ingvald Dietzel
Styreleder, OLUG