[Styret] Velkommen og hvor går vi...?

olug at brumle.com olug at brumle.com
Wed Mar 15 15:29:21 CET 2006

Hepp

Ettersom det var snakk om å kjøre Asterisk på dette medlemsmøtet, så kan vi muligheten til å planlegge litt og komme fram
til noen konklusjoner på dagens styremøte klokken 19:00.

On Wed, Mar 15, 2006 at 02:36:29PM +0100, Hector Fuentes wrote:
> Fikk svar fra vår kontaktperson på Sagene og det er desverre ikke ledig
> den 28.03
> Det kan være eventuelt den 29.03 ellers må vi finne en annen løsning for
> lokale.

En mulighet som kan luftes er å ha møtet her hvor jeg jobber, men her er ingen alkoholservering :-s

> Med vennlig hilsen
> Hector Fuentes

Ble det bestemt noe, og i såfall, når bør det anonnseres?

Bjørn Ove Grødal Wærås         _           brumle at brumle.com
 The ASCII ribbon campaign    ( )       GnuPG ID: 0x51618E88
  against HTML e-mail          X                ICQ#: 332842
http://www.metacon.ca/ascii   / \  Jabber: brumle at jabber.org