[Styret] Velkommen og hvor går vi...?

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Wed Mar 8 21:47:26 CET 2006

On Wed, Mar 08, 2006 at 09:04:12AM +0100, Joachim Mæland wrote:
> Har nå sendt ut referat fra GF, oppdatert kontaktsiden og slengt inn nye
> medlemmer av styret på tilhørende mailliste...

:-)

> Skal oppdatere www med referatet, så snart jeg får en bekreftelse fra
> Alf på riktig skrivemåte, all den tid gaupe og jeg ikke er helt
> enig...

Mens du allerede er inne og endrer ... Siden vi satser på Sagene
samfunnshus, så kan jo godt det publiseres isteden for det som står der
nå på forsiden. Videre, lenken til årsmeldingen for 2002 er vel ikke så
interessant lenger, sammen med informasjonen om bedriftsbesøket.

> Ser at vi mangler offisielt tema og møtested for en rekke kommende
> møter, men om jeg ikke tar helt feil, satte vi opp en slik liste i
> januar...:
[klipp]
> Dette som et lite hint til KID om å mekke kalenderen (og Perl-innhold)
[klipp]

Kalenderen har blitt oppdatert.

Jeg har kontaktet Rune Nilsen, som jobber i tinde.no, om han kan tenke
seg presentere kommende Perl versjon 6 for oss. Jeg kommer tilbake med
mer informasjon så fort jeg har det.

> Forslag: Åpent styremøte/arbeidsmøte på egnet møtested med WLAN og
> adekvat servering...

Støttes. Hva med neste torsdag kl. 19:00 på Kristiania, Ottos Bar, qba
eller Barbera?

Knut Ingvald Dietzel