[Styret] Velkommen og hvor går vi...?

Joachim Mæland joachim at profine.net
Wed Mar 8 09:04:12 CET 2006

Har nå sendt ut referat fra GF, oppdatert kontaktsiden og slengt inn nye
medlemmer av styret på tilhørende mailliste...

Skal oppdatere www med referatet, så snart jeg får en bekreftelse fra
Alf på riktig skrivemåte, all den tid gaupe og jeg ikke er helt enig...

Ser at vi mangler offisielt tema og møtested for en rekke kommende
møter, men om jeg ikke tar helt feil, satte vi opp en slik liste i
januar...:

31.01.2006      Introduksjon til NFS - AndyCap
28.02.2006      Generalforsamling
28.03.2006      Perl eller noe annet - KID
25.04.2006      Novell - Bob
30.05.2006      XEN - Gaupe
27.06.2006      Asterisk - Brumle
27.07.2006      OLUG bar...

Det er ikke gitt at nytt styre er bundet av dette oppsettet, men det nye
styret bør enten ta oppsettet til etterretning, (automatisk), eller
revokere, (gjøre noe aktivt for å forandre ting).

Dette som et lite hint til KID om å mekke kalenderen (og Perl-innhold)
og til Hector om å sjekke Sagene for tilgjengelige lokaler, ASAP..!
Schnell bitte..!, osv...

Forslag: Åpent styremøte/arbeidsmøte på egnet møtested med WLAN og
adekvat servering...

Med vennlig hilsen
for OLUG

Joachim Mæland