[Styret] Re: Ubuntu installkvelder

Karianne simira at simira.net
Mon Mar 13 23:19:47 CET 2006

Anders Aarsæther wrote:
> Hei Karianne.
>
> Dette virker som en ganske god idé, og vi har snakket litt sammen og
> funnet ut at dette kan passe i sammenheng med at dapper blir sluppet
> (medio mai?). Vi kan bidra med lokaler og litt lokal PR på
> universitetet, og selv om mer PR kanskje ville vært å foretrekke, samt
> at vi har utvidet kontorene, har vi altså ganske begrenset med
> maskinvare og plass.

> Det ville vært fint om Tollef kunne komme og snakke samt kanskje hjelpe
> til. Han er velkommen på PING.

Dette høres bra ut. Er det mulighet/plass for at folk også kan ta med
egen laptop? Jeg kan se for meg at det blir spørsmål om det.

Tidspunkt er ennå litt usikkert. Det tas opp på community-møte i morgen
om Dapper skal utsettes seks uker, så jeg foreslår at tidspunkt uansett
ikke fastsettes før det. I etterkant av release skal det også være en
ukes utviklersamling, der både jeg og Tollef antagelig kommer til å
være. Med unntak av det er vi begge ganske fleksible på tidspunkter, og
gleder oss til å være med.