[Styret] [firmapost at jetdata.no: Re: [Fwd: Infoen på denne siden ønskes fjernet slik at dette ikke kommer opp i Google!]]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Tue May 9 09:33:18 CEST 2006

Forespørselen under ble sendt til post at olug.linux.no, hvor det bes om
at noe informasjon i listearkivet til OLUG slettes.

Dette har allerede blitt diskutert på #OsloLUG av Roy Magne, Andreas og
undertegnede. Samtlige av oss tre stiller seg negative til å slette eller
redigere informasjon i listearkivene.

Dersom jeg ikke får flertallet mot meg, så vil jeg informere Jetdata,
ved Michael Undseth-Gyllenberg, om avslaget i løpet av kvelden på
torsdag.

----- Forwarded message from Jetdata <firmapost at jetdata.no> -----