[Styret] Re: [Styret] [firmapost at jetdata.no: Re: [Fwd: Infoen på denne siden ønskes fjernet slik at dette ikke kommer opp i Google!]]

Joachim Mæland joachim at profine.net
Tue May 9 09:57:35 CEST 2006

Knut Ingvald Dietzel wrote:

> Forespørselen under ble sendt til post at olug.linux.no, hvor det bes om
> at noe informasjon i listearkivet til OLUG slettes.

Listearkivet er IMHO hellig. Sletting kan umulig være aktuelt, medmindre
arkivet inneholder bevisst feilinformasjon eller grov personskikane.
Selv da forventer jeg en åpen debatt om slike forespørsler.

> Dette har allerede blitt diskutert på #OsloLUG av Roy Magne, Andreas og
> undertegnede. Samtlige av oss tre stiller seg negative til å slette eller
> redigere informasjon i listearkivene.
>
> Dersom jeg ikke får flertallet mot meg, så vil jeg informere Jetdata,
> ved Michael Undseth-Gyllenberg, om avslaget i løpet av kvelden på
> torsdag.

Hvorfor vente så lenge? Jeg er bombesikker på at du ikke får noe
flertall mot deg. Om "de andre" er raske med å gi deg en tilbakemelding,
har du konsensus i løpet av en time eller to...

Jeg oppfordrer derfor "De andre": Hector, Bjørn Ove, Alf-Kristian, Bob,
Jim om å komme på banen, ASAP... En enkel: Slettes/Ikke slettes er mer
enn tilstrekkelig.

BTW: Husk å sende kopi til Linpro om vår beslutning...

Med vennlig hilsen
Joachim Mæland