[Styret] Ein ny måte å plukke tema til møta?

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Thu Sep 7 21:34:27 CEST 2006

On Tue, Aug 22, 2006 at 12:55:44AM +0200, Roy-Magne Mo wrote:

> Då kan eg tenke meg at vi tek eit av dei komande møta og postar eit
> forslag til ein agenda for eit av møta. Så tek den av oss som har
> ansvaret for det møtet og lagar ein grov intro til kva som skal skje,
> gjerne lagar nokre opne punkt som inviterar til innspel - alt dette
> høyrer heime i ein wiki som vi fortløpande jobbar på.

Av de møtene vi har foran oss i høst så er det vel XEN og praktisk
IP-telefoni som vel egner seg best til et slik løp.

> Derfor, treng vi å få ein fungerande wiki på plass - eg kan finne ein
> plass til det berre vi veit kva den skal brukast til, og det veit vi
> vel?

På forrige styremøte så gikk vi inn for å oppdatere Beinet og legge inn
MediaWiki istedenfor den eksisterende webløsningen. Det ble vel satt
medio oktober som dead-line. OS oppgradering og installasjon av wiki bør
nok forseres.

Knut Ingvald Dietzel