[Styret] Ein ny måte å plukke tema til møta?

Joachim Mæland joachim at profine.net
Thu Sep 7 22:18:22 CEST 2006

Knut Ingvald Dietzel wrote:

> På forrige styremøte så gikk vi inn for å oppdatere Beinet og legge inn
> MediaWiki istedenfor den eksisterende webløsningen. Det ble vel satt
> medio oktober som dead-line. OS oppgradering og installasjon av wiki bør
> nok forseres.

Støttes...

Dersom de som ønsker å delta på en ølkveld hos Arens AS (Gamle Bareni,
men på ny adresse) i Smalvollveien 30b kan komme med noen ønsker om
dato, skal jeg sørge for at vi slipper inn og at det er rikelig med
flytende for de som ikke klarer å holde seg edru, når det skal
installeres Debian... :-)

Med vennlig hilsen
Joachim Mæland