[Styret] Innkalling til styremøte 2007-01-16 19:00 på Kristianina

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Tue Jan 2 22:52:36 CET 2007

Ærede styremedlemmer,

Det er på tide å planlegge aktiviteter for første halvdel av 2007, så da
får vi begynne med et styremøte på Kristiania (ligger i den gamle
billetthallen i Østbanehallen ved Oslo S), tirsdag 2007-01-16 klokken
19:00.

Agendaen blir:
  1. Møteplan for høsten:
     a) Møtedager:
          Ordinære møter:
            2007-01-30
            2007-02-27
            2007-03-27
            2007-04-24
            2007-05-29
            2007-06-26
          «Uptime»-møter:
            2007-01-09
            2007-02-12
            2007-03-13
            2007-04-10
	    2007-05-08
	    2007-06-12
	  (Jeg har ikke sjekket disse mot røde tall i kalenderen.)
     b) Forslag til møtetemaer:
          - Overvåking av tjenester og nettverk, type Nagios osv.
          Jeg oppfordrer til innspill fra alle til dette punktet i tiden
          frem til møtet!
  2. Møtelokale:
       Booking av Sagene Samfunnshus eller gjennom NITH-LUG.
  3. OLUGs wiki:
     a) Innhold i wikien og brukere
     b) Dato for offentliggjøring
  4. Tettere samarbeid med likesinnede organisasjoner i Oslo.
  5. Eventuelt.

Jeg ber om at styremedlemmer som er forhindret fra å møte, melder fra så
tidlig som mulig, slik at varaene blir varslet så tidlig som mulig.

Vel møtt!

mvh,
--
Knut Ingvald Dietzel