[Styret] Generalforsamlig og elektronisk styremøte...

Hector Fuentes hfuentes at ikt-link.no
Fri Feb 1 11:44:44 CET 2008

On søn, 2008-01-27 at 14:04 +0100, Joachim Mæland wrote:

> Fint
> om noen kan komme med innspill til møtested.
>
> Forslag: Generalforsamlingen avholdes tirsdag 2008.02.26 klokken 1900.

Støttes.
Forslag til sted. Hvis vi ikke trenger å være avhengig av servering
eller noe sånn, kan jeg godt snakke med en kunde som sikkert sier ja til
å låne kontoret, med et langt bord som tror at det passer for ca. 20
personer. Det ligger på Grorud Næringspark (Østre Akervei 243, 0976
Oslo).

> 2. Vedtektene, styresammensetning.

Enig med Knut med å gi generalforsamlingen (GF) rett til å justere
fordelingen alt etter antall kandidater som stiller til verv.

> Det ble ikke valgt noen valgkomite på siste generalforsamlig. Jeg finner
> det derfor naturlig å oppfordre dagens styremedlemmer til å finne egnede
> styrekandidater, samt på forhånd å gi tilbakemelding på om man er
> valgbar for en ny poeriode.

Jeg kan være valgbar som styremedlem eller varamedlem for en ny periode.

Med vennlig hilsen

Hector Fuentes