[Styret] Re: [Styret] Generalforsamlig og elektronisk styremøte...

Joachim Mæland joachim at profine.net
Sun Jan 27 14:40:17 CET 2008

Joachim Mæland wrote:
> Denne eposten inneholder forslag det er meningen at styret skal
> behandle, ved at hvert styremedlem kommer med sine synspunkter OG
> EVENTUELT STØTTE ELLER MOTSTAND MOT FORSLAG.

Ser at jeg kunne være mer eksplisitt: Styret behandler i denne omgang
bare forslag til Styrets forslag til endringer av vedtektene. Dette
fordi innkallingen til generalforsamlingen skal varsle om slike forslag.
Det er generalforsamlingen som eventuelt vedtar endringsforslagene.

Med vennlig hilsen
for OLUG

Joachim Mæland
sekretær