[Olug-list] Re: [Olug-list] Re: [Olug-list] Nytt hovedkort, går det i Linux?

Per Inge Oestmoen pioe@coldsiberia.org
Fri, 13 Dec 2002 20:42:48 +0100

Jim Oksvold wrote:

> [...]
us P4PE

> Det ligger drivere på:
> http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=P4PE

FLOTT. Takk skal du ha!

> Ingen skal vel påstå at innkjøpet var knuslete.

Nei, kortet kostet 1600+ kroner. Jeg skjønte at det kan være dyrt å
kjøpe billig. P4PE støtter nye og kommende standarder, så en kan
ha dette kortet både lenge og vel, og slippe å kjøpe nytt
m/Palladium-prosessor om et år.

> Selv kjører jeg videre med ASUS microATX husmorkort av
> billigste slag med alt integrert.
> Du får ha god jul, selv om det er helt ufortjent :-)

Jammen, det er nå jeg virkelig trenger gode ønsker for julen.
For nå blir det knekkebrød med skummet melk i mange uker.
Det var sannelig bra jeg hadde innmaten fra før. Men kasse,
minne og prosessor (2.0 GHz-versjonen) måtte til. Mennesket
lever som kjent ikke av brød alene, og godt er det.

> Selv nøyde jeg meg med 32 Mb Memory stick til 225
 > kroner og håper at Linux støtter FAT 16.

Hm. Memory Stick er vel en ekstern lagringsenhet?

Per Inge