[Olug-list] Endringar p å lista?

Roy-Magne Mo rmo@sunnmore.net
Sun, 27 Apr 2003 01:58:58 +0200

On Sat, Apr 26, 2003 at 09:57:52PM +0200, Kjartan Kvassnes wrote:
> I $2 Medlemskap i OLUGs vedtekter heter det at blant annet at 'Det
> stilles ingen krav til erfaringsnivå eller kompetanse'.

Kva skal vere formålet med olug då? Eit alternativ til
Dataamatørforeningen? Eit supportforum for brukarar som ikkje veit
forskjell på root og vanlege brukarar? Eit tilhaldsstad for mennesker
som syns linux er kult, men brukar windows til dagleg?

Med ein slik tankegang velger ein å ekskludere det som er dei dyktige
menneska i linuxmiljøet. Og ja, det er mange dyktige mennesker på lista
her, men kva godt er det å diskutere dualbooting av windows i det
uendelege?

Sjå på andre Linux User Groups, BLUG har samlingar der ein tek opp
relativt avanserte emner? OLUG er stort sett berre ein søndagskule for
linuxfolk.

> Jeg foreslår heller at OLUG foreløpig fortsetter som et åpent forum, der
> alle kan delta og i mellomtiden er jeg sikker på at de som anser posting
> til listen I HTML som et problem, sikkert også er i stand til å komme
> rundt problemet. Om OLUG virkelig anser dette som et faktisk problem og
> ønsker å bruke tid på det, må vedtektene endres før noe slikt kan
> gjennomføres.

Ja, eg ville faktisk at ei slik posting som du hadde her, med ein MUA
som ikkje klarar å følge netikette i det heile tatt, hadde vorte
effektivt meldt av lista.

Å akseptere at folk ikkje innrettar seg etter køyrereglane er ikkje å
vere snill med folk, snarare å gjere dei ein bjørneteneste.

--
Roy-Magne Mo