[Olug-list] RE: [Olug-list] Endringar på lista?

Jarle Bjørgeengen jarle@bjorgeengen.net
Sun, 27 Apr 2003 15:52:18 +0200

Hei,

jeg har fulgt denne diskusjonen med stor interesse fra sidelinjen. Jeg
stiller meg fullstendig bak Per-Inge og Kjartan sine synspunkter.

Jeg er på ca.  medium nivå når det gjelder Linux, og har selv gått veien fra
windows 98 p.g.a alle irritasjonsmomentene i dette "OS" og andre "produkter"
fra MS. Mitt ønske er å at flest mulig får opp øynene for at de finnes et
alternativ, slik at antall brukere øker, og dermed presset på
hardware/applikasjons-leverandører slik at de i  større og større grad får
Linux  som foretrukket plattform for sine produkter.

Dersom dette skal være en liste som fremmer det formål, synes jeg måten som
du Roy-Magne tar opp det du er optatt av,  er med på å motvirke et slikt
formål. Det er helt greit å gjøre oppmerksom på når noen bryter reglene, men
å kaste de ut av lista er for drøyt. Da synes jeg i så fall du kan ta et
ansvar selv, og fortelle vedkommende på en ordentlig måte hvordan du mener
det skal gjøres, istedenfor å skrive om folk i tredjeperson, og i tillegg
kun fokusere på hva som , etter din mening, er galt.

Dersom lista kun skal være  for linux-eliten, og at man må over et visst
forhåndsdefinert nivå for å være med, så er dette feil sted for meg.

Det er forøvrig første gangen jeg har opplevd at en Linux-entusiast ønsker å
eksludere folk fordi de ikke er kunnskapsrike nok om linux.

Mvh Jarle Bjørgeengen