[Olug-list] Hardware til Bunkeren

Joachim Mæland joachim@profine.net
24 May 2003 21:40:27 +0200

On Sat, 2003-05-24 at 21:21, Lars Evensen wrote:

> Om ønskelig, så har jeg relativt god kjenskap til clustere (fra Linux=
, AIX,
> Solaris og Tru64) i jobb og skole sammenheng.

Med utsiktene til gratis jern..: Hvor mange bør vi sette opp, hvilke
muligheter har vi, hva trenger vi av HW for å koble dette sammen.?

Kunne en temakveld med deg som bidragsyter være aktuelt, selvsagt etter
at boksene er satt opp og testet med nødvendig HW...? (Her skal vi gjøre
et seriøst forsøk på å bryte en av våre hellige tradisjoner, som går ut
på å bruke minst 3 timer på å fikle_i_orden nødvendig HW, før vi kan gå
løs på den faktiske oppgaven...)

> Jeg har dessuten 2 stk sparc
> arbeidsstasjoner, en Alpha boks og en HP boks som kan doneres til OLUG om
> det er noen som ønsker å leke med litt annerledes hardware.

Weee... Selvsagt.., Sparky er rimelig ensom i avdelingen for sær HW...
:-)

--
Joachim Mæland <joachim@profine.net>
http://www.profine.net