SV: [Olug-list] Debian printserver i et windowsnettverk

Morten M Wiken morten@molde.org
Fri, 10 Oct 2003 20:53:35 +0200

F=F8rst og fremst beklager jeg at eposten ble sendt som html, og ikke =
som
ren tekst, en liten glipp fra min side...

> Hvordan er utskriftstjeneste(r) satt opp p=E5 Silentbob?

For =E5 v=E6re helt =E6rlig s=E5 aner jeg faktisk ikke hva jeg har eller =
ikke
har gjort da jeg ikke er helt dreven i console, det jeg mer eller mindre
har gjort er =E5 knote litt i smb.conf, men mistenker at mye av feilen
ligger der...  For =E5 sp=F8rre p=E5 en annen m=E5te, hvordan b=F8r =
smb.conf se
ut?

> F=E5r du skrevet ut fra Silentbob eller Brodie?

Nei

> Hvordan ser din smb.conf ut?

Som nevnt ovenfor, helt for j*vlig...

> F=E5r du noen feilmeldinger n=E5r du fors=F8ker utskrift fra =
Wintendoen?

Jepp, av og til at windows ikke f=E5r kontakt med printeren, men som
oftest ingenting...

Disclaimer: Any errors in spelling, tact,=20
or fact are transmission errors.
=20
morten@molde.org
morten.m.wiken@himolde.no