[Olug-list] Nettverkskort dropper ut

Roy-Magne Mo rmo at sunnmore.net
Wed, 26 Jul 2006 23:44:14 +0200

Nicolai Langfeldt wrote:
Intel 1000 kort har jeg god erfaring med.  Jeg har et vagt minne om at
> det er visse bokstavkombinasjoner etter 1000 som er uheldige men jeg
> orker ikke =E5 google i varmen.

e1000 fins i desktop og servervariantar, forskjellen er buffer p=E5 korta
stort sett - og muligens funksjonalitet i hardware for avlaste enkelte
funksjonar. e1000 er somregel flott og fint :)

Broadcomm TG3 er det ogs=E5 omtrent same situasjonen.

> Ja, regresjon i driveren p=E5 grunn av uoversiktelig hardware-situasjon
> rundt chipsettet.

Marvell-kortet har ogs=E5 ein veldig brokete historie, og i dei siste
kjernene er denne drivaren erstatta.