[Olug-list] ITIL

Even Nedberg even at nedberg.net
Fri, 23 Nov 2007 15:16:33 +0100

Hei

Jeg har f=E5tt et tilbud p=E5 jobben om kurs i ITIL v3 med sertifisering.
Jeg jobber p=E5 en skole med ca 60 ansatte og 520 elever og er noe
usikker p=E5 nytten vi vil ha av at jeg f=E5r denne sertifiseringen. N=E5 e=
ikke jeg negativ til =E5 ta imot et slikt kurs selv om det ikke
n=F8dvendigvis er til fordel for skolen, men siden kurset koster 15000
kroner =F8nsker jeg ikke =E5 kaste meg p=E5 noe som er helt un=F8dvendig.

Er det noen som har kjenskap til ITIL? Er det noe som kan v=E6re bra for
fremtidige jobbs=F8knader eller er det bare bambus?

H=E5per noen kan komme med noen gode innspill i forhold til ITIL, det
moralske valget skal jeg st=E5 for selv :)

Even
--=20
www.nedberg.net