[Olug-list] OK linux-ruter til hjemmebruk

Roy-Magne Mo rmo at sunnmore.net
Wed, 03 Oct 2007 15:08:30 +0200

Tore Ferner skreiv:
> Hei,
>=20
> Jeg har en elendig linksys WRT54Gv5.1.
> Klarer =E5 installere DD-wrt micro og det forbedrer ruteren, men den er
> for svak og fungerer mest som flaskehals.

Erfaringsmessig s=E5 er ikkje cpu og os eit stort problem=20
kapasitetsmessig. M=E5lingar som eg har gjort, viser ein hastigheiter opp=
=20
mot 22 Mbit/s over to interface p=E5 WRT54GL med OpenWrt. Det som botnar=20
cpuen er interrupts. Portane p=E5 WRT54GL er vlan-interface mot switchen,=
=20
slik at cpuen m=E5 handsame denne trafikken i CPU.

Gamle Asus WL500g har eige interface for WAN og eit for intern-nettet,=20
det er mogleg at denne er mindre utsett for interrupts. Men denne har=20
mindre cpu og er sannsynlegvis ute av produksjon.

Merk at desse resultata er mykje bedre enn ein Cisco 2600-ruter som=20
nettverksfolk har meint =E5 ha bra kapasitet.

--=20
Roy-Magne Mo