[Olug-list] Ekstern harddisk

Steinar Johansen steinar.johansen17 at getmail.no
Sun, 06 Dec 2009 22:06:55 +0100

Per Inge Oestmoen skrev:

> Er det sikkert at disken er formattert? Hvordan formatterte du, kan=
 du
> fortelle i detalj hva som skjedde? Det er nemlig mulig at
> formatteringsrutinen har startet og gitt disken en merkelapp uten a=
> den er formattert.
Hm, det kan virke slik. S=F8ylen som viser fremgangsprosenten under
formaterings prosessen ble st=E5ende p=E5 0%, og beveget seg ikke fre=
mover.
Jeg pr=F8vde =E5 starte prosessen  2 ganger. Den f=F8rste gangen kom =
det opp
en feilmelding som jeg ikke helt kan huske. Den andre gangen lukket
formaterings programmet seg.

> Poenget er at den burde dukket opp dersom den var formattert.
>
> Per Inge =D8stmoen

Ja, den dukker opp n=E5r jeg g=E5r inn p=E5 lagringsmedium, men den k=
ommer
ikke automatisk opp i et nytt vindu n=E5r jeg kobler den til.

Steinar.