[Styret] Ein ny måte å plukke tema til møta?

Hector Fuentes hfuentes at ikt-link.no
Mon Aug 21 19:56:46 CEST 2006

Alf Kristian Bjordal wrote:

> Jau, forstår det som at du tenker å få i gang litt diskusjon via olug-lista og invitere/overtale enkelte av dei mest engasjerte til å ta ein liten presentasjon i det påfølgande møtet(?). Vil det fungere å få satt i gang ein diskusjon basert på ei liste med mange mogelege tema? Kan det evt. vere ein fordel å velge ut eit konkret tema per månad (til dømes overvaking) og be om tilbakemelding på korleis folk har løyst dette i forhold til sine behov framfor å ha mange alternative tema?
>
> Tenker du forresten å la dette vere tema for heile møtet, eller delar av møtet?

> [...]
Jeg tror at "lab-møter" kan være en suksess, de fleste er interessert i
å se hvordan en ting kan gjøres og vil også ha muligheten til å
prøve/mekke selv ;-).
Jeg ser ikke noe negativt eller problem hvis vi har f.eks. 2 temaer for
et lab-møte, bare dersom det er en eller flere som kan bidra med
kunnskap, ideer og løsninger.
Vi kan kanskje se hvor interesse ligger også lage en plan etter response
fra olug-list

med vennlig hilsen

Hector Fuentes