[Styret] Re: [Styret] Generalforsamlig og elektronisk styremøte...

Joachim Mæland joachim at profine.net
Sun Jan 27 14:15:35 CET 2008

Joachim Mæland wrote:

> Forslag: Generalforsamlingen avholdes tirsdag 2008.02.26 klokken 1900.

Støttes, (dersom stedet vi velger serverer gode alternativ til Borg).

> 2. Vedtektene, styresammensetning.

Støttes. Subsidært støtte til forslag med tilsvarende innhold eller
lettelser i formelle krav til et lovlig styre.

> 3. Vedtektene, revisor.

Støttes. Subsidiært støtte til forslag som ikke stiller absolutt krav om
at revisor ikke kan sitte i styret.

> Det ble ikke valgt noen valgkomite på siste generalforsamlig. Jeg finner
> det derfor naturlig å oppfordre dagens styremedlemmer til å finne egnede
> styrekandidater, samt på forhånd å gi tilbakemelding på om man er
> valgbar for en ny poeriode.

Jeg stiller min plass til rådighet. Jeg er dog valgbar til samtlige
posisjoner, bortsett fra styreleder. Jeg vil kun fremsette benkeforslag
på meg selv, dersom generalforsamlingen ikke finner valgbar kandidat på
gitt posisjon.

Med vennlig hilsen

Joachim Mæland